söndag 24 maj 2009

And the winner is...

















Grattis Purple Area
Det blev du som vann smyckesskrinet och mitt halsband. Kul eftersom jag aldrig tidigare sett din blogg!

Till Olle som var sist med kommentar och dagen efter utsatt datum... vill jag säga
att jag vart stum av beundran en MAN som läst min blogg och som önskar ett halsband till sin fru.
- Jag föll pladask för din beundransvärd kommentar. Jag kommer att ge dig ett annat smycke jag gjort, som du kan ge till din fru.
Många kramar till er och alla andra det är ni alla som gör att jag bloggar!!!!

















Det här var riktigt kul !
Jag har besökt er alla och kommer tillbaka.
Kram Annika
Purple Area & Olle min mail för att jag skall få era adresser eliannika@hotmail.com

15 kommentarer:

mammagumman sa...

:)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till din vinnare, och tack för kul tävling.
Kram till dig
AnnaMaria

Mamma C sa...

Grattis till dom lyckliga vinnarna i din tävling. Ha en bra ny vecka.
Kram Mamma C

Jenny sa...

Hej!
Grattis till de lyckliga vinnarna, jättefina vinster:)

Ha en bra kommande vecka,
Kram Jenny

Lilla huset på prärien sa...

Ahhh vilka lyckostar!! Superfina saker du lottade ut - både det fina smycket och det där skrinet :)

Kram Jenny

ansku sa...

Grattis till vinnarna!
Ha en bra vecka!
/kram Ansku

Grodmamman sa...

Grattis till vinnaren!
Kram

Anna-Lena sa...

Tack för en fin tävling och grattis till vinnaren och Olle!

Kram Anna-Lena

purple area sa...

Oj, har jag vunnit, wow. Jag som aldrig brukar var med på tävlingar eftersom jag ändå aldrig vinner... tyckte bara det var ett jättefint skrin. Hmmm, måste nog ändra min filosofi nu.

junhe sa...

grattis till de som vann =) håller tummarna för att du har en utlottning till snart *hihi*

ha en fortsatt bra vecka!
kram junhe

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis till vinnaren och Turolle , vilka lyllosar !!
Stort tack till dej som anordnat så fin tävling !!!
Kram/Lotta

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!

/F

Mjuka sa...

grattis till vinnaren!! SÅ synd att jag missade denna fina tävling
Ha en fin helg
kram M

purple area sa...

...glömde skriva att jag tycker det var ett helt underbart smycke också!

Kan inte fatta att jag vunnit - supermycket tack!!!

Blåbärs och smultronstället sa...

Jag hade gärna vunnit den fina presenten. Grattis till vinnaren. Kul att få besök av en kille också.
Fin blogg, lägger till dig på min lista.
Kram Suanne