måndag 18 maj 2009

Helena Skarp i Uthuset
























































Jag har hälsat på hos Helena Skarp och hennes butik Uthuset.
En bloggare med butik eller en butik med blogg...

Helena själv tog emot i en välfylld gårdsbutik med säkert utvalda inredningsdetaljer.
Helena skarp med sitt företag gör b.l.a styling, reportage, inredningsuppdrag men har mycket annat på gång.
Tack Helena för din tid och entusiasm. Jag skulle kunnat handla mycket mera, men skylten "the right time is now"en perfekt ett års present till mig själv.
Jag ser fram emot nästa besök.
Kram Annika

4 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

DIT hade jag väldigt, väldigt gärna åkt! Vilket fantastiskt ställe det verkar vara. Och så mycket saker i precis min stil :)

Kram Jenny

Hem och Lycka sa...

En butik jag förstått är helt underbar och jag hade mer än gärna besökt den om jag bott i närheten..

kram Mia

HELENA SKARP sa...

Hej Annika

Det var så himla roligt att ni tittade förbi mig och min lilla butik. Så roligt att träffa dig!

Jag kommer nog att åka ner på marknaden den 26 juni. Då kanske vi kan träffas?

Ha en underbar vecka!

Kram Helena

Unknown sa...

Lucky you! It would be a dream for me to visit this shop!