fredag 29 maj 2009

Live your life























Nu går tiden så fort och det är studentfester, konfirmation, skolavslutningar ect.
Jag håller på att göra några smycken...samt göra paket, stryka kläder...
Jag tänker på något viktigt att säga till morgondagens konfirmander, när vi skall till kyrkan för att se mina vänners barn konfirmeras.
Det får bli något tänkvärt till oss alla.

Jag lever ett modigt liv.
Jag lever livet modigt.
Ett modigt liv är ett liv där jag vågar gå min egen väg.
När jag väljer att leva livet modigt....lever jag mitt liv levande.

Live your life !  Annika

2 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Men de kommer ju bli jätteglada för dina vackra smycken tror jag. Studenten ja... det känns inte så himla länge sedan men det är längre än vad man tror :)

Idag får du ha en härlig dag!

Kram Jenny

Grodmamman sa...

Vilka bra ord du skriver! De skulle jag vilja ha på väggen, skrivna i vacker handstil och inramade!:)
Kram