tisdag 6 oktober 2009

Tallrikar




Kommer du  ihåg när jag skrev om mina tallrikar som gick sönder och att jag leta så många år för att fått ihop några stycken utan sprickor.
Nu är jag åter igen glad. Jag har tro det eller ej hittat en hel servis Gefle porslin som jag håller så kär, endast femhundra kronor. Servisen bara stod där på hyllan och väntade på mig, tolv tallrikar av varje sort och en del uppläggningsfat, endas två trasiga tallrikar och ett uppläggningsfat. Jippiiiiiii
Kram Annika 

5 kommentarer:

Sharon@Sharon at Home sa...

Love the image of these dishes.

Emelie sa...

vilken lycka att komma över en hel servis!
Din halsduk som du virkat i alla glada färger är så söt...
Tittar ofta in här hos dig och njuter av fina bilder!
Ha det gott!
Emelie

Heather sa...

Very Sweet.

ale sa...

oh!! what a beautifull treasure!!!!l love them!!! and the photo is super!!! besos enormes!!!

Vibeke sa...

herlig blogg du har, blir glad av å besøke deg!:)

god kveld,
vibeke