torsdag 15 juli 2010

YOGA





Börjar rusta för semester.
Jag har köpt yoga matta, beställt yoga tidningar här, köpt yogi tea, fått hjälp av en fantastisk person med att ladda yoga musik i ipoden.
Jag är nybörjare men har bestämt mig för några övningar varje dag.
Under en månad  två till tre gånger per vecka har jag utövat yoga hos en otrolig yoga instuktör som tar emot max fem personer per tillfälle... nästan privat.
Skall fortsätta under hösten...kan knappt vänta tills dessa tillfällen.
Annika
P.s Visste du att vi har en vacker tidning i Sverige om Yoga endast tre nummer är utgivna

1 kommentar:

ÅtervinnDen sa...

Hej hoppas du får en skön semester,
har du läst mitt mail eller kanske det inte kom fram, jag skrev att jag hittat en liten glasflaska, tyvärr är den brun så du kanske inte vill ha den+ en grön genomskinlig flaska som är mellan stor * helt underbar*
Ring om du är intresserad
0707542705
Kram Iréne