lördag 31 december 2011

SYLVESTER




Gott Nytt År
Hoppas det blir som du önskar.
Nyårs löfte eller ej.
Kul är att det går att sätta fokus på något nytt eller något att lägga extra tid på.
Jag fortsätter mitt bloggande och är så tacksam för dig som följer min lilla blogg.
Jag lägger fokus på mitt silver smide under våren, för till sommaren finns inte ateljen där jag går kvar och silver kräver sin plats.Förhoppningsvis bildas en förening och vi kan fortsätta med vår hobby.Fortsätter även i hälsans tecken väljer allt oftare bort det som inte är nyttigt dricker alovera och tar en sked oliv olja innan frukost. Har fått kontroll på järnbrist ...känner mig stark.
Jag skall ta ansvar för den teknik som finns i huset dvs införskaffa mera kunskap.
Listan kan göras lång men jag stannar här.
Nu vill jag önska dig ett
Gott Nytt År
Live Love Give Hope
Kram Annika
På bilden mina flickor

Inga kommentarer: