tisdag 16 december 2008

Nu skall jag fira!!!



Och idag tog min syster hem seger Gourmand world cook book award 2008 i katergorin
Best Book on New World Wine i Sverige. Hon går vidare att tävla med alla kokböcker i samma kategori i hela världen. The Best in the World maj 2009. Grattis Bettan ,
Conny och Sussana. ( Bettan tog brons med sin lakrits bok, 2007)
Boken heter Mat, vin och vanilj från Sydafrika. (text=länkad)
Lämna en kommentar i detta in lägg om varför du tycker om att besöka min blogg. Det kan vara ett ord, mening eller väl formulerat. Jag lottar ut några signerade böcker till en och samma vinnare på julafton. kanske kommer tomten till just dig! Annika

15 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Jag skulle vilja beskriva din blogg med orden;
Värme & Inspiration!
Det är så man känner när man kikar in här.

Länkar från min blogg och hit.
Kram Josefin

Karin Lindström sa...

Men grattis Annika!
Vad roligt med alla dina besök, och ett stort grattis till Bettan också! Så kul, nu håller jag tummarna för nästa omgång!

Ja jag måste ju bara in varje dag och kolla vad du hittat på! Dina bilder är underbara och så har du så många roliga ideer!

Ha en fortsatt bra vecka!

Varmaste kramarna
Karin

Lilla huset på prärien sa...

Hej Annika! Grattis - vi drar ganska jämt du och jag :) Bryter snart 20 000 sträcket jag också *ler*

Jag gillar din blogg därför du visar vackra bilder på vackra saker, du skriver trevligt och lagom personligt, inläggen kommer lagom ofta och du sprider massor av inspiration! En jättemysig blogg!

Och stort grattis till författaren av boken också - vilken underbar känsla att vinna en sådan tävling!

Kram Jenny

eva sa...

Kära Annika,
Vad roligt att du har en så stor läsekrets! Jag är en av dina trogna besökare, även om jag inte alltid lämnar kommentarer. Det är så roligt att få ta del av dina 'klokord' och i synnerhet dina vacka bilder. Och så får jag en uppdatering om vad som händer i ditt och dina närmastes liv.
Många kramar från vännen Eva I

Anneli sa...

Hej, Annika!

Grattis!
Vad kul att du är så uppskattad!!

Din blogg är personlig, överaskande och framför allt otroligt inspirerande!! Det är härligt att få ta del av dina tankar se alla vackra inspirerande bilder!!

Nu håller jag tummarna att jag har lyckan på min sida...:)

Varmaste kramen...

Nettan sa...

Wow, det var inte dåligt! Grattis! Å häls å gratta syrran med!

Jag gillar din stil, du visar alltid underbara inspirerande bilder å skriver sådär lagom roligt, personligt, ofta och lagom mycket!! I like!!
Kram Nettan

Carolina sa...

Hej Annika!
Vad kul för dig med besökarantalet och med din systers vinst!
Grattis till er båda!
Jag läser din blogg flera gånger i veckan, och nu har jag flera vänninor som också har fastnat!
Du är så duktig på att fota och att hitta det mysiga i vardagen!Hälsa familjen och ha en GOD JUL!
Kram från Carolina (Nicko hälsar oxå!)

Mia sa...

Det är mitt första besök här idag men jag kommer tillbaka. Jag tittar mycket på bilderna när jag är inne på en blogg. Tilltalar de inte mig på något sätt så kommer jag förmodligen inte tillbaka till en blogg.

Dina bilder är fantastiskt fina, trevliga inlägg så dig besöker jag gärna igen!

Kram Mia

annashusidingtuna sa...

Jag återkommer itll din blogg för att du visar fina bilder och skriver inspirerande.
Kram Anna

Annika Christensen sa...

Grattis till det.
Visst blir man förvånad att det kan rulla på så fort.
Fin lucia!!
Så fira på du!
Kram
Annika

Vit Gladiolus sa...

Grattis till alla besökare och tevlig fjärde advent!!
Kraaam

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hejsan!

Stort grattis till alla besökare! Jag läser din blogg för att du sticker ut lite i bloggvärlden och inte bara visar inredning i vitt. Du visar vackra interiörer som är en symfoni i färg och form!Vill gärna vinna! Älskar kokböcker!

Stor kram

me and alice sa...

Ja du Annika!
Vilken vinst alltså!!! Varför jag besöker din sida!? Det är naturligtvis för din personliga och härligt kreativa stil!!!
Fortsätt hitta på roliga udda saker åt oss andra. Gillar dig Annika!!
Vilken duktig syster du har också! Håller tummarna för henne!

Kram Susanne♥

Tusenfröjd sa...

Så kul med en syster som är kock och ännu kuligare att hon har gett ut en bok i just i den ädla konsten! Har precis hittat hit till din blogg och ska titta igenom i lugn och ro under min efterlängtade ledighet.

Önskar dig en God Jul & Gott Nytt År!
Kramis Liv

VIKTORIA sa...

Besökssiffrorna talar sitt tydliga språk - du inspirerar!!!

Du har en härlig blandning på dina inlägg .Dessutom har du ett ganska unikt sätt att kommentera dina vackra bilder. Kort och koncist med fokus på nyckelord. Spännande!

Fortsätt på den inslagna vägen så får du snart lägga till en nolla till i besöksstatistiken!

Viktoria på Loppberga