lördag 20 mars 2010

Drömmar och projekt







Jag har sprungit omkring som en galning och städat hela dagen och mina projekt blir bara fler och fler.
Jag skall ta tag lite små förändringa som jag vill göra här hemma, tapeten från Manuel Canova är högst upp på önskelistan. Mina kuddar överst passar nog bra till tapeten.
Den lånade bilden är en blandningen av de färger  jag gillar  till vårt vardagsrum.
Jag är en bra bit på väg mycket brunt, vitt, svart...och lite grått
Jag skall försöka hitta någon senaps grön/ gul accent (det blir en av höstens färger kombinerat med kaki, brunt, och svart... i kläder Burberry) se här Bralliz
Annika

2 kommentarer:

johanna sa...

Hej goa du!!! Tack snälla för så värmande ord hos mig!!!
Du har ju bara såå fint , vilket underbart personligt hem.
Stooor kraaaam

Bralliz sa...

Hej Annika!
Ååå, vad snällat av sööta dej o länka till min blogg! :-)
Ha det bäst!
Kraaaam Alice ♥