fredag 26 mars 2010

Love & Respect









Fredag  en härlig dag att unna sig blommor på bordet inför helgen.
De solgula påskliljorna lyser som vårsolen och jag längtar tills jag får plocka in den första tussilagon.
Jag håller på att arbeta med ett av min silver smycken, det är långt ifrån färdit men jag hängde på lite av varje på solgula stenar tills vidare. Smyckes kombinationen skall växa fram har en bild i huvudet, så vi får se hur det blir. Jag gjorde en bricka med texten Love & Respect till en känd författarinna som signerar sin böcker kärlek & respekt gissa vem...
Texten passar även mig så jag gjorde två
Kram Annika

Bilden på den vackra flickan har Julia Galdo fotat

3 kommentarer:

mi-rachel sa...

å ja..her var det også gult og svart..og prikker. skikkelig fint!!

Grön Iris sa...

Vackert smycke du skapar och vilket fint budskap. Har ingen aning om vem författaren kan vara men jag är bra nyfiken.

Dina ägg som jag såg lite längre ned är dom finaste jag sett på bloggen!!! Så snygga, helt i min smak!

Ha en skön helg, och snart blommar tussilagon. Här i Stockholm säljs dom i kruka (fy) fniss...dom ska växa vid dikeskanten, eller hur!
Kram Linda

In my house sa...

Hiiiii Nääääää, den är ej till salu... =) hi, bara pynt! Kram j