lördag 9 augusti 2008

Loppis runda !










Idag har jag varit omkring på loppmarknader med min vän. Jag har bestämt mig för att ta det lugnt med inköp eftersom det kan bli för mycket av det goda, om det nu inte redan är det. (utan min vetskap) Jag letar dock efter några speciella saker och det dök upp ett par sådana även denna gång. Det är jätte kul att åka med någon som man gillar. Vi fastnar oftast för samma saker, ibland hittar jag något och säger köp den här eller tvärt om. "Pepp talk" kallas det... eftersom vi igentligen inte behöver någonting. Hälften är mina grejor och den andra hälften en nöjd väns fynd.
Vi tog chansen. Tack Helena!

Kram Annika och Fia

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Åh vilka fynd ni har gjort! gillar trädgårds stolen, har varit ute efter nåt liknande länge nu, oxå gillar jag lyktorna, å glasen -ja allt!!

Kramar cecilia

Fredrika sa...

Hej, gud vilken snygg julgransfot. En sådan måste jag leta efter!
/Fredrika