torsdag 16 juli 2009

Summer Breeze 5


Årets bästa sässong om du jobbar eller inte.
Några dagar kvar på mina inlägg "Summer Breez" jag vill prova nya saker med bloggen och låta kameran vila men snart kommer mina bilder igen...
Visste du att du kan göra en gemensam hit lista med musik på spotify. dvs Du skapar en hitlista som du skickar till någon du vet har Spotify och den personen i sin tur fyller på listan och vips så har ni delat på DJ båset inför festen (collaborativ play list..."copy http link")
Dansa som om ingen ser, sen är det bara att titta på stjärnorna.
Ha en trevlig fredag. Kram Annika
Jag skall sitta i min nya ute soffa med paraply drink, skriva vykort och göra armband. 
F jag saknar dig hoppas livet leker på Santorini.





































Bilder Toast

Inga kommentarer: