söndag 19 juli 2009

Summer Breeze 6


Sovmorgon.
Jo, jag dansade som om ingen såg och drack min paraplydrink så nu blir det en "vilodag". 
Jag skall i allafall tvätta och hänga ut tvätt , jag älskar när jag sedan får stå och vika ihop min tvätt ute i naturen under bar himmel och suga in alla underbara dofter bland kvittrande fåglar.Det är lyx. Sen får  det nog bli någon inredningstidning i min nya kuddhörna.
Om du vill resa bort kan jag tipsa dig om att gå in på CLASSICWORLD där finns allt du behöver om du vill hyra ett boende.
Lycka Till med alla val....
Kram Annika 
READY TO GO









































































Bilder Toast

2 kommentarer:

manon 21 sa...

comme je suis très bleu en ce moment j'adore!!!
manon

Grön Iris sa...

Hej!
Härligt med dans och drinkar...det var ett tag sen för egen del...
Jätte sköna bilder du delat med dig, Bacardi breeze om jag får be...fniss...
Kram Linda