fredag 10 oktober 2008

Choklad mässa och en utmärkelse



Jag vill bara påminna alla som bor i Stockholms området att det är Årets Chokladmässa vid Nordiska museet. 
Det finns massor med roliga aktiviteter happenings under tre dagar 10 - 12 oktober.
Öppet fred. 10-20 lörd. 10-19 sönd. 10-18
Själv tycker jag att det låter trevligt med After work Chocolate 10 okt 16.00 - 20.00
Årets konditor kåras. I år är temat Retro.
Jag har fått en utmärkelse av bloggen Hem och Lycka.
Tack Maria ! Jag kommer i stället för att skicka den vidare skicka dig den nya boken CHOKLAD av Elisabeth Johansson.
Tack för era rara kommentarer det är "kryddan på moset"  kram Annika

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Men duu.. Vad gulligt av dig! Nej, jag har inte fått nåt mail, vad konstigt! Hur visste du att jag älskar choklad..? ;-) KRAM!

På andra sidan väggen sa...

Grattis till utmärkelsen!

Jag har missat att det är chokladmässa, men jag får trösta mig med Hem & Villamässan istället. Typiskt att allt ska hända på samma helg.

Vad fint det blev med spottarna i fönstret! Vi bygger ut vårt vardagsrumm och kommer att ha inbyggda spotar i fönstrena. Kul att du blev så nöjd, hoppas att vi också blir det :)

Kram o trevlig helg!
Ann

Karin Lindström sa...

Hej Annika!

Vad roligt att du fått en utmärkelse! Jättegrattis den är du väl värd. Det är alltid lika roligt att titta in hos dig och se vad du överraskar med!

Vilken underbart härlig mässa! Choklad mmmmm. Är det en ny bok igen eller har jag missat att den kommit!

Här är vi sjuka nu alla utom maken! Det blir nog en stillsam helg här på landet. Jag håller på att putsa alla våra fönster, det är ju dags för innan fönster. Du kan ju tänka dig vilken tid. Inuti och utanpå på de som sitter i redan och lika på det fönster som skall sättas in!!! Men det är bra för gäddhängen!

Hoppas ni får en skön helg och att chokladen smakar om ni åker!

Många kramar
Karin

lottens vita och gröna sa...

största grattis till din utmärkelse och vad härlig den boken lät, choklad mässa låter livsfarligt, fniss! varmkram lotten