tisdag 14 oktober 2008

A ordinary day



        
   


En härlig höst dag och jag skulle lägga in bilder i datorn, hittade dessa i kameran. Mina kläder och glasögon har varit på höst promenad idag när jag jobbade. Jag kommer ihåg då jag själv lånade min mammas kläder och vi kompisar gick in i olika roller ÅÅÅ...vad kul det var...ABBA stod högst upp på lista. Vem har inte mimat til ABBA låtar.
Min dottter har tagit bilderna! Tonåringar är dessutom experter på att fotografera sig själva.
Idag får min dotter stå för inlägget.
Kram Annika

7 kommentarer:

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hi, hi! En härlig promenad var de på iallafall:) Härliga höstfärger! Snygga skor och sjal hade dottern iallafall (eller ska jag säga att du har det kanske? :)

Kram

Karin Lindström sa...

Hej Annika!

Men vilken rolig upptäckt! Hälsa henne att hon tar jättefina bilder, och är så söt också!

Många kramar
Karin

Annika Christensen sa...

Tack kära du för det. Klart att det var ABBA men det var inte ok att tycka det då. Just nu spelar jag alla gamla låtarna i bilen och visst minns man??
Det är skönt att höra att man inte var ensam, men det har man ju förstått eftersom Abba blev så stora.
Ha det fott och fortsätt att minnas
Annika

Annika Christensen sa...

Glömde säga att hälsa dottern att det får hon gäran göra om.
annika

Annika Christensen sa...

Hej Annika!
Du är nog en av de få som verkligen har förstått tanken med min blogg och mitt namn och det tyckte jag var kul.
Ha det gott igen
Annika

H A N N A S - F O R M sa...

Hej Annika!

Så fin hon är din dotter...med fina saker på sig! Duktig fotograf är hon ju oxå!

KRAAAAAM
Hanna

MARIA sa...

Underbart och vad stor hon har blivit. Jösses vad tiden går och visst är det så att man ser det på barnen och inte i sig själv. För vi alla är ju 20???