onsdag 21 januari 2009

Fjärde bilden i fjärde mappen



Jag fick en rolig utmaning av Karin Lindstöms blogg;
Att visa fjärde bilden i fjärde mappen på min dator. Barnen har kollat att allt gått rätt till, inga bild val denna gång!
Bilden är tagen hemma hos en kär vän. Vi hade fikat och strunt pratat en hel kväll. Kameran var ny inköpt. Ljuset hade brunnit upp och det var dags att åka hem.
En sista bild och ett kärt minne. 
  Loppberga       
Hoppas ni antar utmaningen 
"4:e bilden ur 4:e mappen"
Kram Annika

9 kommentarer:

Karin Lindström sa...

Godkväll Annika!

Tänkte nog att du skulle ha något vackert att buda på *ler*. Provade du "macron"? Ser jättefint ut.

Ha det så bra!

Kramar
Karin

Betty sa...

Tack söta du för utmaningen.
Snart är det helg igen , då hoppas jag att du får det riktigt mysigt.
Kram Betty !

VIKTORIA sa...

Hej, kul grej, jag antar utmaningen, även om jag inte vågat kolla ännu vad som finns i mappen.
Jo, de är slut! Jag mailade dig nyligen för att meddela det. Tack än en gång! /Viktoria

Annika Christensen sa...

Vilken rolig grej. Skall se om jag hinner.
Sitter med nästa bok + lite annat.
Det körde ihop sig kan man säga.

Din bild är verkligen fin.

Ha lite tålamod så kanske......
Annika

alicelilly sa...

Kul utmaning, lagom med jobb.
Du undrade om det var vårt hus överst på min blogg-det är det inte! Hade gärna bott i det huset, det är ett amarikanskt hus som jag länge har haft som favoritbild(många år).
Ha en bra dag!

Nettan sa...

Vilken kul utmaning! Å du hade ju tur, vilken fin bild!!
Kram Nettan

marianaskeramik sa...

det var ju en jättefin bild!
ha en trevlig helg
marianaskeramik

kardemumma sa...

Vilken fin blogg du har.Första gången jag tittar förbi och det blir fler!
Kramar C

Annika Christensen sa...

Rackans... 4:e bilden är såld och då kan jag inte visa den.
Hörs
Annika