söndag 11 januari 2009

Förvaringsbänk





I köket har jag en ovärderlig bänk med dubbla funktioner. Den är mysig att sitta på men sväljer det mesta. Perfekt om man får objudna gäster då är det bara att kasta in tidningar, post och dylikt i lådorna. För övrigt fortsätter jag mina projekt d.v.s försöker få ordning efter olika renoveringar som fortlöper.
Har du någon bra förvaring eller bra förvarings tips. Lämna kommentar och visa på din blogg!!!
Om du är intresserad av att köpa kotavla klicka vidare på bilden i sidospalten till loppberga.
Kram Annika

19 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Man kan aldrig få för mycket förvaring enligt mig. Vart kan man hitta en så snygg förvaring, bänken som du har?

Nettan sa...

Jättesnyggt!! Inte illa när man kan kombinera snyggt och praktiskt!..kan väl inte direkt skryta med att jag har något speciellt fiffigt på den fronten..tyvärr!!
Kram Nettan

Sea Angels sa...

Hi Annika, you look very chic and organised, and I love the pictures, they look like they are from 'Elle 'Magazine. I have no tips to give except I hide most of my things in HUGE cupboards in the desperate attempt to look tidy ha ha.
Have a lovely week
Lynn xx

VIKTORIA sa...

Hej Annika och god fortsättning! !Så väldigt läcker din tegelvägg är! Självklart är det ok att du länkat och jag blir förstås superglad. Tack!!! Jag har inte glömt din fråga. Svaret kommer, men jag måste få ta hjälp för jag kommer inte ihåg alla bokstäverna. Må så gott, Viktoria

Anneli sa...

Hej, Annika!
Den där tegelväggen är ursnygg!! När man ser den stora klockan får man en liten aning om den generösa takhöjden du har...
Förvaring...där har du lyckats med att få till det!! Jag som tror mig vara duktig på att rensa har åter igen upptäckt att mer ska bort!! Så nu har jag åter fyllt ett par kartonger och jag MÅSTE få till lite loppisförsäljning till sommaren!!!

Ha en skön vecka, kram

ps. har tappat bort ditt mob nr., om du har kvar mitt - skicka ett sms - har en liten fråga;)...

Efwa sa...

Vilken fin blogg du har! Läcker tegelvägg!! Jag länkar till dig från min blogg om det är okej!?
/Efwa

Betty sa...

Så snyggt ! Klockan var superfin har aldrig sett den varianten tidigare.
Kram Betty !

manon 21 sa...

tu habites si loin de moi!!!
pour que je fasse un tablier.
il faudrait que j'ai une ESTY shop ....
a bientôt

manon

Karin Lindström sa...

Hej Annika!

Där blev den ju jättefin, bänken. Perfekt med förvaringen och sittplatsen. Får ta och tänka ut om jag har något bra tips. Men jag är ju inte så organiserad. Gömmer gärna allt i stora skåp *ler*, och så glömmer jag vad jag har.

Nu är det min tur att vara dålig. Har inte kräkts, men har jätteont i magen och huvet. R är í alla fall på benen nu, det är skönt.

Ha det så bra och nu har jag berlockerna på mig! De är så fina. Tack igen!

Kram
Karin

Nettan sa...

Hållå igen...inget revolutionerande hos mig direkt, men har fixat en ganska bra förvaring till cd skivor och dyl! Kolla om du vill..å kanske visa din tv??
Kram Nettan

Mjuka sa...

Jättefin förvaring!!
SÅ snyggt med tegelväggen bakom.
kram Malin

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hejsan!

Vilken härlig blogg! Hit kommer jag igen!

/Caroline

H A N N A S - F O R M sa...

Jag har sagt det förr: du har så snygg stil!!!!! Jag älskar den!

KRAM
Hanna

MARIA sa...

Hej Annika
God fortsättning.
Så himla fint. Vilken läcker vägg.

Kram Maria

Tusenfröjd sa...

Vilken snygg och praktisk bänk! Var hittar man en sådan? Skulle passa fintfint i vår hall... med just en tegelvägg:-D
Liv

Maliva`s verden sa...

Oh så fint du har det..likte både murveggen,benken,klokken...ja alt jeg ser på din blogg:O)håper det er greit at jeg har lagt deg blandt mine favoritter.Ha en super dag.
Klem fra Maliva

johanna sa...

Hej
Jag letade efter din mailadress hittade inte den...har du möjlighet att maila mig? johanna.flyckt@hotmail.com
kraaam

Unknown sa...

Hej! Gillar verkligen den där bänken! Har du byggt det själv eller köpt den? Tips, snälla
Erik

Helén sa...

Hej!
Vilken fin förvaringsbänk du har i ditt kök! Det är precis en sådan som jag behöver på vår glasveranda, snälla berätta var du köpt den!

Hälsningar Helén