söndag 15 mars 2009

Omstylad



























Arvegods i ny skepnad, handmålad textil...

En vän till mig heter Liz Klementssom och är textil konstnärinna som håller på med många projekt . Liz gör kuddar, kläder, schalar mm och allt gör hon i sin ateljé. Jag skall visa flera saker men soffan är så läcker att den får vara ensammen i detta inlägg.


Det gäller att våga exprimentera med färg och form. Jag älskar att besöka min vän Liz i hennes ateljé för det är alltid något pågång.

Annika

5 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Verkligen häftig! Tänk om man vore så händig... :)

Det hade ju inte varit fel...!

Kram Jenny

Nettan sa...

Wow läckert..å verkligen helt unikt!!
Kram Nettan

johanna sa...

Å vilken inspirerande bild!! underbar...Kraaaam

Annica Manby sa...

Vacker soffa, jag håller med dig.

Kram annica

Anneli sa...

Du triggar igång skaparlusten med dina bilder...vilken dröm att få jobba så kreativt!!

Kram