söndag 15 mars 2009

Omstylad



























Arvegods i ny skepnad, handmålad textil...

En vän till mig heter Liz Klementssom och är textil konstnärinna som håller på med många projekt . Liz gör kuddar, kläder, schalar mm och allt gör hon i sin ateljé. Jag skall visa flera saker men soffan är så läcker att den får vara ensammen i detta inlägg.


Det gäller att våga exprimentera med färg och form. Jag älskar att besöka min vän Liz i hennes ateljé för det är alltid något pågång.

Annika

5 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Verkligen häftig! Tänk om man vore så händig... :)

Det hade ju inte varit fel...!

Kram Jenny

Nettan sa...

Wow läckert..å verkligen helt unikt!!
Kram Nettan

johanna sa...

Å vilken inspirerande bild!! underbar...Kraaaam

Anonym sa...

Vacker soffa, jag håller med dig.

Kram annica

Anneli sa...

Du triggar igång skaparlusten med dina bilder...vilken dröm att få jobba så kreativt!!

Kram