söndag 29 mars 2009

Ordning & Reda
























































Ordning och reda på mitt vis. Jag vet inte hur många böcker jag fyllt med olika rubriker i register. Jag köper fina inbundna anteckningsböcker och gör egna register och därefter samlar jag på mig av det jag finner intressant. Det kan vara allt ifrån artiklar och tips om resor,restauranger, butiker, saker,  bloggadresser och mycket mera... Jag använder dem även som klipp böcker med bilderna  ifrån tidningar.
Register flikarna har jag köpt på Ordning och reda...tror jag, för jag köpte på mig ett lager. Jag har delat med mig  böcker och flikar till vänner som de får fylla efter egen förmåga.
En uppskattad present.
Kram Annika

4 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Åh... jag borde verkligen... måste ta tag i det någon gång. Sparar tidningar som jag tänker att jag ska läsa igen osv men det gör jag aldrig. Hade varit bättre att klippa ut det som känns aktuellt och viktigt för en och sätta in i någon sorts inspirationsbok. Måste göra det... någon dag :)

Kram Jenny

me and alice sa...

Hej Annika!
Ordning och reda hör till mina favoritbutiker också... Har handlat där sedan urminnestider...
Håller med dig om att det var underbar färg o form på tulpanerna du fick! Jättehärliga och passar så bra till din vackra pläd!!!
Kram Susanne

Nettan sa...

Fint! Brukar vara så himla duktig till å börja med..men så efter et tag så ligger det urklipp å lappar huller om buller..ska skärpa mig tror jag!
Kram Netan

Unknown sa...

Hi Annika
These journals are so beautiful - you have inspired me!
I think it is amazing that you know and are friends with Mari Erikkson - I just adore her work, it is so beautiful.
Best wishes to you Annika
Catherine xx