tisdag 3 mars 2009

En blomma till dig...


Till alla er som bloggar;
Jag har dåligt samvete, inga kommentarer har jag lämnat under en tid, men jag surfar runt som en galning. Endå lämnar några av er rara kommentarer som får mig att forätta mitt bloggande. Nu vill jag ge följande en varm omtanke, en blomma och en kram
som tack för era kommentarer.
Era signaturer...


Lilla huset på prärien
Sivs hus
Annica Manby
Sjarmerande-genbruk hos Hanna
In my House
Marianas Keramik
Vita rum
Me and my home med bloggshop
Malvas verde
Kardemmuma
Brita
Lu.Lu
Anneli
Karin
Hem och Lycka
Lena
Manon
Nettan
Anci
Cecilias inredning
inrednings drömmar Roslagen
Lallis liv Lerene
Josephin
Vippan
Eva
Charlotta
Dekorereat
Tack ! Annika
P.S Den söta lilla flickan har jag fått av en kär vän.

1 kommentar:

Sofia på Me and my home sa...

Ljuvligt inspirerande bilder här som alltid! Knivarna var ju bara såå läckra!! kram!